Som udgangspunkt har alle erhvervsabonnementer ikke aktiveret Mobilsvar ved oprettelse. ønsker at du at aktivere mobilsvar, skal du kontakte kundeservice på ccc@comtalk.dk.
Når Mobilsvar er aktiveret, kan den kontaktes på telefonnummer: 60500000.
Kan Mobilsvar ikke genkende dit nummer, eller ringer du fra udlandet, vil du blive bedt om at indtaste telefonnummeret samt en PIN kode.
PIN koden er de sidste 4 cifre i dit simkort nummer.
Related Articles
Slå telefonsvarer fra/til
Benytter du ren MobilSvar, og ikke er den del af COMTALKs PBX, kan du slå MobilSvar til eller fra med nedenstående koder. Deaktiver Slå alle viderestillinger fra: ring ##002# Aktiver ved intet svar: ring **61*60500000# ved slukket eller ingen ...
Opsætning af kø gruppe
Opsætning af kø gruppe Målret dine indgående opkald til de retmæssige afdelinger ved hjælp af kø gruppe funktionen. Opkaldene kan blive sendt til en eller flere medarbejdere på samme tid, eller i en prioriteret rækkefølge, på den måde, vil opkaldet ...
Ændring af/opret åbningstider
Ændring af/opret åbningstider Hvordan ændre jeg mine åbningstider, på PBX CLOUD? Åbningstiderne på PBXCLOUD styres af én eller flere tidsstyringer, som alle findes i systemets indstillings menu. Når du er logget ind på PBX portalen finder du ...
Opsætning af Cisco SPA112
Opsætning af Cisco SPA112 Har du brug for en analog telefonlinje, til f.eks. en analog telefon, FAX, telefonklokke eller en anden enhed, kan du med en ATA adapter konventer en moderne IP linje til en analog telefonlinje, på den måde kan du fortsat ...
Jabra Pro 920 - Ændring af rørløftertilstand
Sådan ændres rørløftertilstand på Jabra Pro 920 til DHSG mode. 1. Start konfigurationstilstand • Tag headsettet på. • Tryk og hold samtidig begge headsettets lydstyrkeknapper nede, indtil stemmekommandoen siger "Setup" (Konfiguration), og slip så ...