Opsæt eller aflyt PBX Voicemail

Opsæt/Aflyt PBX Voicemail

Opsæt PBX Voicemail Hilsen

For at opsætte din personlige voicemail, følg da følgende trin:

  1. Ring *97 (for at ringe til din telefonsvarer)
  2. Tast 0 (for mailindboks indstillinger)
  3. Tast 4 (for at optage en midlertidig besked)

.. Følg herefter instruktionerne på telefonen.

Modtager du beskeden, at "din mailboks ikke er tilrådighed" kan det skyldes at der ikke er tildelt en voicemail til din bruger.
Kontakt kundeservice for at få den oprettet.



Aflyt PBX Voicemail

Aflyt din PBX voicemail ved at følge vejledningen herunder.

  1. Ring *97 (for at ringe op til din telefonsvarer)
  2. Tast 1 (for at aflytte dine nye beskeder)


Skulle du have nogle spørgsmål til din PBX Voicemail, kontakt da COMTALK:
Mail: support@comtalk.dk
Telefon: +4569906900

    • Related Articles

    • Slå telefonsvarer fra/til

      Benytter du ren MobilSvar, og ikke er den del af COMTALKs PBX, kan du slå MobilSvar til eller fra med nedenstående koder. Deaktiver Slå alle viderestillinger fra: ring ##002#   Aktiver ved intet svar: ring **61*60500000# ved slukket eller ingen ...
    • PBX login

      bruger du allerede COMTALKs hosted PBX system, kan du selv logge ind på din personlige PBX platform og administrer opsætningen af din telefoni. Kender du ikke allerede dine login informationer, skal du kontakte COMTALKs kundeservice på ccc@comtalk.dk ...
    • Omstilling fra mobiltelefon

      Omstilling fra mobiltelefon Med Comtalks PBXCLOUD løsning er det muligt at omstille et opkald direkte fra mobiltelefonen. Opkald kan omstilles til både interne lokalnumre eller eksterne telefonnumre. Direkte Omstilling Når du modtager et opkald, ...
    • PBXCloud API

      PBXCloud API OBS: API er desværre ikke noget vi kan supportere på. API is a way to manage your PBX Cloud from external softwares. It allows easy access to calls, phone status and more. It allows also to create, delete and edit records, even if in a ...
    • Login PBXCLOUD

      Hvordan får jeg afgang til PBX CLOUD? Hvordan kommer jeg i gang.   Har du endnu ikke adgang til COMTALKs PBX CLOUD, kan du få tilsendt dine oplysninger ved at kontakte vores kundeservice på mail adressen support@comtalk.dk - Du eller din ...